8 Haziran 2015 Pazartesi

BEN 1 ASLANIM RÖPORTAJI

Galatasaray hakkındaki yorumlarıyla bilinen kişilerle bir röportaj serisi yaptık işte onlardan BEN 1 ASLANIM ( @ben1aslanim ) röportajı sizinle...



1.Sizce bu şampiyonluk teknik heyet ve yönetimi takviyeler konusunda yanıltır mı ? Çünkü başarılı bir takıma fazla takviye yapmak istemeyebilirler ?


BEN 1 ASLANIM: Hayır yanıltmaz. Transfer gereken yerlere en fazla 7 oyuncu takviyesi yapılacaktır.


2.Kadro mühendisliği bakımından Hamza Hamzaoğlu'nu ilk defa değerlendirme şansına sahip olacağız.Şampiyonlar ligindeki takımların gücü göz önüne alındığı zaman sizce bu konuda nasıl bir yol izlemeli ?

 BEN 1 ASLANIM: Avrupa için daha sabırlı daha sistem ağırlıklı bir şekilde oynatacaktır. Onun içinde zor bir sınav. Gruptan çıkmak ilk tercih ama 3. olup Avrupa Ligi'nde devam edebilmesi Hamza hoca için başarı sayılır. Unutmayalım ki; Fatih Terim 1997-2000 yıllarında 3 yıl üst üste Şampiyonlar Ligi'nde oynadı ama son sene gruptan çıkıp, UEFA Kupasını kazandı.

3.Hamza Hamzaoğlu geçen hafta katıldığı bir TV programında istatistiklere fazla önem vermem dedi.Sizin bu konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir ?

BEN 1 ASLANIM:  İstatistikler tabi ki çok önemli ama herşey değildir. Önünü görmek adına olumlu/olumsuz referans olur.

4.Chedjou-Semih ikilisi stoper için yeterli mi yoksa takviye gerekiyor mu ?

BEN 1 ASLANIM: Yeterli değil. Kesinlikle takviye gerekmektedir.

5.Melo,Semih,Telles ve Bruma'nın ayrılma ihtimalleri var.Sizin bu oyuncular hakkında değerlendirmeniz nedir ?

BEN 1 ASLANIM: Melo satılabilir. Telles iyi bir rakam gelirse (7-10 M€ arası) satılmalı yoksa kalmalı. Semih ve Bruma kesinlikle takımda kalmalı.

6.Galatasaray'ın transfer gündeminde kendini kanıtlamış büyük futbolcular var,sizce bu transfer politikası ne kadar doğru ?

BEN 1 ASLANIM: Bence doğru bir yol izlenmekte. Bunu yakından bilen biri olarak bu sene en mantıklı transfer sürecini yaşayacağız.

7.Hamza Hamzaoğlu şampiyon olmasına rağmen kadro tercihi ve oyuncu değişikleri yüzünden çok eleştirildi.Siz Hamza Hoca'nın tercihlerini nasıl buluyorsunuz ?

 BEN 1 ASLANIM: Hamza Hamzaoğlu'nun sadece 2 eksiği var;
    1. Oyuncu hamlelerinde geç kalması, oyuna zamanında olumu/olumsuz müdahelede bulunmaması.
    2. Mizacına biraz daha sertlik ve agresiflik katmalı.

8.Galatasaray'da Hamza Hoca'nında dediği gibi ayrılacak çok futbolcu var.Sizce kimlerle yollar ayrılmalı ?

BEN 1 ASLANIM:  Eray, Yekta, Dzemaili ve Aydın. Tarık kiralık. Olcan ve Umut Bulut takasta kullanılmalı.

9.Tarık bu sene çok başarısız olurken Sabri onun aksine başarılı bir sezon geçirdi.Sağ bek mevkisine transfer yapılacağı yönünde haberler varken yedek olarak hangisiyle devam edilmeli ?

BEN 1 ASLANIM: Sabri yedek olarak kalmalı, Tarık 3. yedek olarak süre beklemeli ya da kiralanmalı.

10. Abdürrahim Albayrak ve Ali Dürüst ikilisinin oluşturduğu olumlu hava şampiyonluk için önemli bir etkendi.Yeni yönetim seneye bunun eksikliğini hissedilebilir mi ?

BEN 1 ASLANIM: Kesinlikle hissedilecektir ama dışardan destekleri sürecektir.

11.Son olarak Sinan Gümüş,Koray Günter gibi yetenekli futbolcular için nasıl bir yol haritası çizilmeli ?

BEN 1 ASLANIM: Takımda kalmalı ve önümüzdeki sezon ilk 18'de sonrasında ilk 11'in vazgeçilmezi olmalılar. 3 kulvar mücadeler edeceğimiz için bu gibi isimlerin kadromuzda olması her türlü avantaj olacaktır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder